05/11/2020

Where do ghosts go on holiday?

Where do ghosts go on holiday? To Maliboo! Hahaha! Last week Halloween was celebrated in school and Friday was a spooky day. It was not celebrated as usual but it was lots of fun!

Idiomas > El Patio Interior > Idiomas, Infantil, Primaria

In all the activities which have been done, coexistence classmates have respected security distance and separation amongst groups.
Fun but safe!!!

It was great to see teachers and students wearing all kind of costumes. Scary music was heard in the corridors, trailers of horror movies and videos were also seen. Skeletons, Halloween mandalas and puppets, bats, pumpkins and spider webs decorated the doors classroom face.

In «Infantil» teachers performanced a theatre play and black juice was served to the children. In Primary corridors the environment was fantastic and during English lessons activities about Halloween were done.

We are willing to 31st October 2021!

Happy Halloween

¿Dónde van los fantasmas de vacaciones?

A Malibúúú! Jajaja.
La semana pasada se celebró Halloween en el colegio y el viernes fue un día espeluznante. No se festejó como otras veces pero fue muy divertido!

Todas las propuestas se han realizado respetando los grupos de convivencia, distancia de seguridad y separación entre grupos. ¡Divertido pero seguro!

Fue estupendo ver a profesores y alumnos vistiendo todo tipo de disfraces. Se oía música de miedo en los pasillos y trailers de vídeos y películas de terror se vieron en las aulas.
Esqueletos, mandalas y marionetas de Halloween, murciélagos, calabazas y telas de araña decoraban el interior de las puertas.

En Infantil las profesoras representaron un teatro y los alumnos y alumnas bebieron zumo negro. En los pasillos de Primaria el ambiente era estupendo y durante las clases de inglés se hicieron actividades relacionadas con Halloween.

Estamos deseando que llegue el 31 de octubre de 2021.

Feliz Halloween