03/11/2021

Hallsiglween

Ghosts, witches, skeletons and other spirits have conquered our school again. Halloween spirit has flown all over school for a week and it has been quite spooky.

Idiomas > El Patio Interior > Idiomas, Infantil, Primaria

It was a terrific week! The whole school community was a little nervous because of the anticipation. We, teachers and students, were determined to decorate school as it deserves and sure we got it!

Halloween crafts were made by students and lately hung out by teachers so that Primary corridors turned out into Spiders and Zombies Street. School Hall appeared full of ghosts and spirits. Nursery Hall suddenly was Witches Square. Witches showed up and made a magic potion in their cauldron, which has started to be a tradition in school.

On Friday 29th October, students and teachers dressed up as different Halloween characters to create a really fun environment.

Once more, Hallsiglween has been enjoyment for everyone!

Fantasmas, brujas, esqueletos y otros espíritus han conquistado de nuevo el cole. El espíritu de Halloween nos ha sobrevolado durante una semana y ha sido bastante aterrador.

Fue una semana fantástica. Toda la comunidad educativa estaba un poco nerviosa con todos los preparativos. Alumnos, alumnas y profes estábamos decididos a decorar el cole como se merece y seguro que lo conseguimos!

Manualidades de Halloween fueron hechas por alumnos y alumnas y colgadas posteriormente por los profesores así que los pasillos de Primaria se convirtieron en las calles de las arañas y los zombies. El Hall principal apareció lleno de fantasmas y espíritus. El Hall de Infantil de repente era ella plaza de las brujas. Las brujas aparecieron e hicieron una poción mágica en su caldero, lo que ha empezado a ser una tradición en el cole.

El viernes 29 de octubre, alumnos, alumnas y profesores se disfrazaron de distintos personajes de Halloween para crear un ambiente divertido.

Una vez mas, Hallsiglween ha sido diversión para todos