18/12/2020

Great Britain is a great country!

Third grade students have investigated and learnt about Great Britain and they have also spoken a little about themselves.

Idiomas > El Patio Interior > Idiomas, Primaria

Third level of Primary students have looked for relevant information about Great Britain such as monuments, weather, typical food, means of transport and more. They have learnt a little about this country and made a project.

During Merrelyn’s sessions they have introduce themselves and later, they have written about themselves too!

Students have also read a short text about an excellent sportman, Rafael Nadal, and searched for info about him. Do you accept the challenge?

Gran Bretaña es un gran país!

Los alumnos y alumnas de tercero han investigado y aprendido sobre Gran Bretaña y también hablado un poco sobre ellos mismos.

Los alumnos y alumnas de tercero de Primaria han buscado información relevante sobre Gran Bretaña como sus monumentos, el tiempo que hace, comida típica, medios de transporte y más. Han aprendido un poco sobre este país y elaborado un proyecto.

En las sesiones con Merrelyn se han presentado a ellos mismos y después lo han escrito también!

Los alumnos y alumnas han leído un texto sobre un gran deportista, Rafael Nadal, y han buscado información sobre él. Aceptas el reto?

FILTRAR POR SECCIONES